|
أصدر Issued Dr. Ahmed Zaki Badr, Minister of Education, ministerial الدكتور أحمد زكى بدر، وزير التربية والتعليم، قرارات وزارية مساء اليوم، الأحد، بإبعاد 7 من مسئولى قطاع شئون الكتب بديوان الوزارة عن مناصبهم مع نقلهم إلى المديريات التعليمية بمحافظات القاهرة، والجيزة والقليوبية. decisions pm today, Sunday, 7 of the removal of officials Affairs Sector at the Ministry for books with the office being transferred to the provinces of educational districts of Cairo, Giza. وأوضح The official source of "education" that the decisions of مصدر رسمى بـ"التعليم" أن قرارات النقل شملت كلاً من صلاح علوش، "مدير بإدارة المخازن والمشتريات"، وسليم فؤاد، "مدير إدارة شئون العاملين"، وفردوس محمد سليمان، "مدير إدارة العينات"، وطارق حمزة، "مسئول الحاسب الآلى بإدارة شئون الكتب"، بجانب 3 من المسئولين داخل مكتب وفاء عبد الفتاح، وكيل الوزارة بالقطاع، وهم عمرو أنور، وإسلام نور الدين وأحمد هيكل. transport, including both of Salah Alwash, "Director of the Department stores and procurement", Salim Fouad, "Director of the Department of Personnel", the paradise of Mohammed Suleiman, "Director of the samples", Tariq Hamza, "an official computer Department of Public Books ", along with 3 of the officials within the Office of Wafa Abdel-Fattah, Undersecretary sector, and they Amr Anwar, Islam and Nur al-Din and Ahmed Heikal. وأكد The source added that the ministerial المصدر أن القرارات الوزارية بنقل المسئولين الـ7 صدرت عن الوزير دون إجراء تحقيقات أو إبداء أسباب لإبعادهم عن ديوان "التعليم"، مضيفا أن "المنقولين" يعتزمون مقاضاة "بدر" لعدم التحقيق معهم، معتبراً أن الوزير يواصل بهذه القرارات "تفريغ" قطاع الكتب بالوزارة من مسئوليه، إذ سبق وأن قرر نقل 9 منهم قبل أسبوع. decisions in the transfer of officials-7 issued by the Minister without conducting investigations, giving reasons for the expulsion from office "education," adding that "transferred" intend to prosecute "Badr" for not investigating them, saying that the minister continue these decisions, "dump" books sector ministry of its officials, as had already decided to transfer the 9 of them a week ago. |